Szybkość zmian prawa podatkowego oraz prawa pracy zmusza do coraz uważniejszego zagłębiania się w treści ustaw, a co za tym
idzie jest to zajęcie bardzo czasochłonne.
Przekazując prowadzenie księgowości do Biura Rachunkowego minimalizuje się czas poświęcony na prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Wyklucza się również ryzyko związane z błędnym prowadzeniem księgowości oraz związane z tym faktem nieprzewidziane koszty.
Jako biuro rachunkowe będziemy na bieżąco informować o stanie finansowym Państwa firmy oraz przekazywać niezbędne informacje o zmianach w prawie podatkowym i prawie pracy. Wszystkie usługi oferowane przez naszą firmę są objęte ubezpieczeniem od Odpowiedzialności Cywilnej.
1. Umów się na rozmowę wstępną tel.503-942- 279 lub 504-233- 121 z przedstawicielem Naszego biura
2. Ustal szczegóły współpracy
3. Podpisz umowę, oraz – pełnomocnictwa umożliwiające nam działanie w Twoim imieniu
w celu podania danych niezbędnych do podpisania umowy na prowadzenie usług księgowych. Podpisanie umowy oraz upoważnień może
nastąpić w siedzibie Biura Rachunkowego lub w siedzibie zleceniodawcy.
Biuro Rachunkowe składa wszystkie niezbędne dokumenty w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Jeżeli zamierzają Państwo dopiero założyć działalność gospodarczą prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu umówienia się w siedzibie biura rachunkowego na wypełnienie niezbędnych formularzy podatkowych oraz wyboru najlepszej formy opodatkowania dla Państwa nowej firmy.
Ty:
1. Dostarczasz dokumenty : mailem, kurierem lub osobiście
– wystawiamy dokument potwierdzający ten fakt
Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych zgłaszają Państwo telefonicznie lub mailowo gotowość do przekazania
miesięcznych dowodów księgowych (do 15 dnia każdego miesiąca rozliczeniowego). Dokumenty do biura rachunkowego można
dostarczyć osobiście w godzinach 7.30 – 15.30 (po uzgodnieniu telefonicznym do godziny 22.00) lub skorzystać z możliwości odbioru
dokumentów przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy.
Dokumenty księgowe podatnika przechowywane i archiwizowane są w siedzibie biura rachunkowego. Jeżeli zachodzi potrzeba
przechowywania dokumentacji w siedzibie płatnika, dokumenty księgowe wydawane są do biura rachunkowego tylko na czas
sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do klienta. Na
specjalne życzenie istnieje możliwość sporządzania całej dokumentacji w siedzibie zleceniodawcy jednak usługa taka jest dodatkowo
płatna.
My:
2. Robimy analizę i zestawienie dostarczonych dokumentów
– dołączmy dokumenty wykonane w biurze np. Listę płac
– w tym momencie już mamy wstępne wyniki Twojej firmy w danym miesiącu
3. Księgujemy i obliczamy wyniki
4. Sprawdzamy – doświadczona księgowa
5. Wysyłamy informacje Tobie o podatkach i składkach Zus do zapłacenia.
7. Dostarczamy deklaracje do urzędów
8. Informujemy Cię o wszelkich terminach płatności mailem .
9. Załatwiamy wszelkie sprawy związane z podatkami i zusem i reprezentujemy Cię przed
urzędami
– odpowiedzialność za powierzone nam sprawy bierzemy w 100% na siebie
W razie kontroli skarbowej podmiotu obsługiwanego przez biuro rachunkowe, nasz przedstawiciel reprezentuje płatnika przed
Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zleceniodawca informowany jest o zakończeniu kontroli i
postanowieniach Urzędu Kontroli Skarbowej.
Ty:
10. Opłacasz podatki i składki zus.