Biuro Rachunkowe A&M Consulting s.c. specjalizuje się w obsłudze księgowej małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie
prowadzenia ewidencji księgowych oraz rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Nasze biuro bierze pełną odpowiedzialność
za prawidłowe rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Działalność biuro objęta jest
obowiązkowym ubezpieczeniem od Odpowiedzialności Cywilnej w PZU S.A
Obsługa księgowa:
- Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
- Prowadzenie Ewidencji VAT
- Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych i Wyposażenia
- Prowadzenie Ewidencji Przychodów dla ryczałtu
- Sporządzanie deklaracji podatkowych
- Weryfikacja KPiR, ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowych
- Prowadzenie Ksiąg Handlowych
- Sporządzanie wniosków kredytowych
- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym
Obsługa kadrowo-płacowa:
- Sporządzanie listy płac
- Sporządzanie deklaracji dla ZUS
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Przekazywanie deklaracji do ZUS za pośrednictwem SDWI
- Weryfikacja deklaracji ZUS
- Reprezentowanie klienta przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
- Sporządzanie dokumentów płatniczych dla ZUS
Obsługa związana z pozyskiwaniem środków na rozpoczęcie działalności:
- Na rozpoczęcie działalności z Urzędu Pracy (wypełnianie wniosków),
- Na rozpoczęcie działalności ze środków unijnych (wypełnianie wniosków),
Rejestracje działalności gospodarczej:
- Pomoc w rejestracji spółek cywilnych
- Pomoc w rejestracji osób fizycznych prowadzących DG
Wszystkie usługi wykonujemy w ramach jednej zryczałtowanej opłaty ustalanej indywidualnie dla każdego klienta. Ponadto usługi
doradztwa podatkowego oraz rejestracje działalności gospodarczej wykonywanie są bezpłatnie dla naszych klientów. Zapraszamy do
zapoznania się z naszym cennikiem.