Oferta usług księgowych

Biuro Rachunkowe A&M Consulting s.c. specjalizuje się w obsłudze księgowej małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie

prowadzenia ewidencji księgowych oraz rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Nasze biuro bierze pełną odpowiedzialność

za prawidłowe rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Działalność biuro objęta jest

obowiązkowym ubezpieczeniem od Odpowiedzialności Cywilnej w PZU S.A



     Obsługa księgowa:

  • Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • Prowadzenie Ewidencji VAT
  • Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych i Wyposażenia
  • Prowadzenie Ewidencji Przychodów dla ryczałtu
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Weryfikacja KPiR, ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowych
  • Prowadzenie Ksiąg Handlowych
  • Sporządzanie wniosków kredytowych
  • Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym


     Obsługa kadrowo-płacowa:

  • Sporządzanie listy płac
  • Sporządzanie deklaracji dla ZUS
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej
  • Przekazywanie deklaracji do ZUS za pośrednictwem SDWI
  • Weryfikacja deklaracji ZUS
  • Reprezentowanie klienta przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
  • Sporządzanie dokumentów płatniczych dla ZUS


     Obsługa związana z pozyskiwaniem środków na rozpoczęcie działalności:

  • Na rozpoczęcie działalności z Urzędu Pracy (wypełnianie wniosków),
  • Na rozpoczęcie działalności ze środków unijnych (wypełnianie wniosków),


     Rejestracje działalności gospodarczej:

  • Pomoc w rejestracji spółek cywilnych
  • Pomoc w rejestracji osób fizycznych prowadzących DG

Wszystkie usługi wykonujemy w ramach jednej zryczałtowanej opłaty ustalanej indywidualnie dla każdego klienta. Ponadto usługi

doradztwa podatkowego oraz rejestracje działalności gospodarczej wykonywanie są bezpłatnie dla naszych klientów. Zapraszamy do

zapoznania się z naszym cennikiem.

Realizacja: miroslawkowalski.pl